Bericht van de penningmeester
30 September

Bericht van de penningmeester

Beste HCS-leden,

Het nieuwe hockeyseizoen is alweer gestart. We hopen dat het voor iedereen een mooi seizoen zal worden.

Heel binnenkort starten we met de facturering van de contributie voor het seizoen 2017-2018. 

Evenals vorig seizoen bestaat de mogelijkheid om de contributie automatisch in 3 termijnen te laten incasseren. De automatische incasso vindt plaats in de maanden oktober 2017, december 2017 en februari 2018.
Indien vorig seizoen een automatische incasso is afgegeven dan loopt deze automatische incasso gewoon door.  Je hoeft in dat geval dus niets te doen.

We willen nog benadrukken dat voor ieder lid afzonderlijk een automatische incasso moet worden afgegeven. Dat betekent dat wanneer er meerdere gezinsleden lid zijn er voor ieder lid afzonderlijk   een automatische incasso moet worden afgegeven. Dit doe je door voor ieder gezinslid afzonderlijk  in te loggen met het lidnummer op de site en vervolgens het IBAN nummer in te vullen. 

Wanneer je het bankrekeningnummer, waar vanaf de contributie automatisch geïncasseerd wordt wilt wijzigen, dan dien je zelf deze wijziging door te voeren. Dit doe je als volgt:

1. Inloggen op de site met je lidnummer.
2. Op het dashboard de button "ik” aanklikken.
3. Daarna de button "incassomachtiging” aanklikken.
4. Vervolgens de knop "IBAN toevoegen” aanklikken.
5. Na opslaan van het nieuwe IBAN nummer vervalt  het bestaande IBAN nummer. 

Indien niet gekozen wordt voor automatische incasso dan wordt een factuur uitgereikt. De factuur wordt in dat geval verhoogd met EUR 10 administratiekosten.
Het totaal bedrag van de factuur moet in één keer betaald worden.

Mochten er nog vragen zijn: [email protected]

Focco Veenema en Jos van Waas